Гриби. Різноманітність грибів  77_Or4

Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Тема : Загальна характеристика царства Гриби. Різноманітність грибів.

Мета: – сформувати знання учнів про гриби , як окреме  царство  організмів;

  •  ознайомити учнів з особливостями поширення та середовищами існування грибів;
  • дослідити особливості будови і способів живлення грибів, їх класифікацію;
  • розвивати поняття про різноманітність живих організмів та уміння порівнювати ознаки грибів з рослинами і тваринами;
  • виховувати бережливе ставлення до грибів та природи.

Обладнання: проросток квасолі,таблиця «Цвілеві гриби»,інтерактивна дошка.

Тип уроку: формування нових знань.


Викторина -КВН «Растения -наши друзья»  76_-___

Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Викторина –КВН «Растения -наши друзья»(для учащихся 6х клас сов )

Цели: продолжить изучать многообразие мира природы, развивать экологические компетенции учащихся, с целью их использования по отношению к окружающему миру.

МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ- АКТОВЫЙ ЗАЛ

ДАТА ПРОВЕДЕНИЯ-16.04.10г.

УЧАСНИКИ-УЧАЩИЕСЯ 6-х КЛАССОВ

ОБОРУДОВАНИЕ:

  1. ЛИСТЫ С БУКВАМИ ДЛЯ СОСТАВЛЕНИЯ ВЫСКАЗЫВАНИЯ
  2. ЧАСТИ ПОСЛОВИЦ НА ОТДЕЛЬНЫХ КАРТОЧКАХ
  3. ИЛЛЮСТРАЦИЯ-РИСУНОК ЛАНДЫША ДЛЯ ТЕАТРАЛЬНОГО ВЫСТУПЛЕНИЯ

Урок – путешествие «Класс Хрящевые рыбы. Особенности строения и разнообразия»  75_-___

Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Цели: сформировать понятие об особенностях внешнего и внутреннего строения хрящевых рыб; закрепить знания о характеристике типа хордовых на примере хрящевых рыб; определить прогрессивные черты хрящевых рыб; показать их разнообразие; подвести учащихся к выводу о защите природы, продолжить формирование научного мировоззрения на основе обобщения знаний об особенностях строения рыб.

Тип урока : урок – путешествие.

Оборудование : таблица «Надклас Рыбы . Класс Хрящевые Рыбы», видеофильмы, рисунки-фото акул и скатов.


Урок-вікторина «Що?Де?Коли?» з теми: “Клас Птахи”  74_-_______

Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Урок-вікторина «Що?Де?Коли?»  з теми: “Клас Птахи”.

Мета: Узагальнити та систематизувати основні теоретичні  знання по темі, закріпити основні поняття та терміни, перевірити вміння розпізнавати птахів, робити висновки, формувати  комунікаційні уміння працювати у команді, розвивати навички усного публічного виступу.

Тип уроку : узагальнення знань.

Обладнання: записи голосів птахів,таблиці по будові птахів, жетони за правильні відповіді.

 


Урок “Роль нирок в підтриманні водно-сольового гомеостазу. Будова і функції сечового міхура”  26_2qs

Щербань Ірина Георгіївна, учитель біології
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист».
Педагогічний стаж 27 років

Мета уроку. Познайомити учнів з будовою і функціями сечового міхура, з’ясувати рефлекторний характер виведення сечі. Розширити поняття про гомеостаз і роль нирок у забезпеченні гомеостазу. Продовжити формування гігієнічних знань, здорового способу життя.
Тип уроку: комбінований урок.

 


Урок біології “Значение сенсорных систем в жизни человека”  25_KVr

Щербань Ірина Георгіївна, учитель біології КЗ « Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів « Світоч».
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист».
Педагогічний стаж 27 років


Цель урока. – подвести итоги изучения темы, показать единство сенсорных систем и их значение в жизни человека и роль в формировании его социальности.
Тип урока: обобщение, систематизация знаний и контроль знаний.