Гриби. Різноманітність грибів 77_Or4
Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії Тема : Загальна характеристика царства Гриби. Різноманітність грибів. Мета: – сформувати знання учнів про гриби , як окреме царство організмів;
Обладнання: проросток квасолі,таблиця «Цвілеві гриби»,інтерактивна дошка. Тип уроку: формування нових знань. |
Викторина -КВН «Растения -наши друзья» 76_-___
Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії Викторина –КВН «Растения -наши друзья»(для учащихся 6х клас сов ) Цели: продолжить изучать многообразие мира природы, развивать экологические компетенции учащихся, с целью их использования по отношению к окружающему миру. МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ- АКТОВЫЙ ЗАЛ ДАТА ПРОВЕДЕНИЯ-16.04.10г. УЧАСНИКИ-УЧАЩИЕСЯ 6-х КЛАССОВ ОБОРУДОВАНИЕ:
|
Урок – путешествие «Класс Хрящевые рыбы. Особенности строения и разнообразия» 75_-___ Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії Цели: сформировать понятие об особенностях внешнего и внутреннего строения хрящевых рыб; закрепить знания о характеристике типа хордовых на примере хрящевых рыб; определить прогрессивные черты хрящевых рыб; показать их разнообразие; подвести учащихся к выводу о защите природы, продолжить формирование научного мировоззрения на основе обобщения знаний об особенностях строения рыб. Тип урока : урок – путешествие. Оборудование : таблица «Надклас Рыбы . Класс Хрящевые Рыбы», видеофильмы, рисунки-фото акул и скатов. |
Урок-вікторина «Що?Де?Коли?» з теми: “Клас Птахи” 74_-_______
Турська Олена Миколаївна, вчитель біології, педагогічний стаж – 20 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії Урок-вікторина «Що?Де?Коли?» з теми: “Клас Птахи”. Мета: Узагальнити та систематизувати основні теоретичні знання по темі, закріпити основні поняття та терміни, перевірити вміння розпізнавати птахів, робити висновки, формувати комунікаційні уміння працювати у команді, розвивати навички усного публічного виступу. Тип уроку : узагальнення знань. Обладнання: записи голосів птахів,таблиці по будові птахів, жетони за правильні відповіді.
|
Урок “Роль нирок в підтриманні водно-сольового гомеостазу. Будова і функції сечового міхура” 26_2qs
Щербань Ірина Георгіївна, учитель біології Мета уроку. Познайомити учнів з будовою і функціями сечового міхура, з’ясувати рефлекторний характер виведення сечі. Розширити поняття про гомеостаз і роль нирок у забезпеченні гомеостазу. Продовжити формування гігієнічних знань, здорового способу життя.
|
Урок біології “Значение сенсорных систем в жизни человека” 25_KVr Щербань Ірина Георгіївна, учитель біології КЗ « Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів « Світоч».
|