Вчителі трудового навчання, музики, образотворчого мистецтва, фізичної культури
![]() |
Асєєв Володимир Іванович, вчитель трудового навчання педагогічний стаж – 29 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
![]() |
Михайленко Олексій Іванович вчитель музики педагогічний стаж – 37 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, “Відмінник освіти України”Детальніше |
![]() |
Шкабєріна Галина Петрівна вчитель образотворчого мистецтва, педагогічний стаж – 41 рік, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, “Відмінник освіти України”, Заслужений вчитель України |
![]() |
Щербань Ірина Георгіївна, вчитель трудового навчання, педагогічний стаж – 28 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методистДетальніше |
![]() |
Бадова Раїса Олексіївна педагогічний стаж – 39 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, “Відмінник освіти України”Детальніше |
Караіванова Ірина Ярославівна
Вчитель фізкультури, керівник хореографічних
гуртків “Лайм” та “NonStop”
Марсавіна Олена Іванівна,
вчитель фізичної культури,
класний керівник 5-б класу
Пересунько Вадим Дмитрович
педагогічний стаж – 34 роки,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії
Працюючи понад 30 років вчителем образотворчого мистецтва, я завжди захоплювалася й дивувалася здібностям і прагненню учнів до різноманітних видів занять художньо-естетичного циклу: малювання, музики, танців. Саме ці предмети викликають у дітей глибокі естетичні почуття, прагнення до самовдосконалення й самовираження.
Своє завдання я бачила в обов’язку підтримати й стимулювати цей потяг до прекрасного, дати дитині можливість заявити про свій талант, відчути себе особистістю, розвивати свої творчі здібності. Тому і виникла потреба організувати гурток, а потім художню студію для обдарованих дітей. Обдарованих не стільки талантом малювання, як талантом духовним, готовністю реально сприймати навколишній світ, відчути себе його часткою, і здатністю до творчої самореалізації.
Як фахівця, що має художньо-педагогічну освіту, мене завжди приваблювали найрізноманітніші художні техніки та види робіт. Це захоплення передається і моїм учням. На заняттях ми займаємося живописом та декоративним розписом, виконуємо імітацію вітражу та найскладніші аплікаційні роботи, випробовуємо себе в оригінальній графіці, акватипії, гратографії, ліногравюрі. Створюємо нові незвичайні техніки, представляємо свої колективні роботи на конкурсах та виставках районного та обласного рівня. Кращі творчі роботи учнів були надруковані в науково-методичному журналі «Мистецтво та освіта». Нашій студії «Райдуга» присвоєно звання «Зразкового колективу».
В певний період я відчула потребу в розробці нових методик розвитку творчих здібностей школярів. Першим кроком до цього стало моє знайомство з елементами комп’ютерної графіки. Вивчаючи досвід передових педагогів, ознайомившись та застосовуючи на практиці експериментальну інтегровану програму з мистецтва Світлани Коновець, я зрозуміла, що саме комп’ютер є тим найсучаснішим та найуніверсальнішим технічним засобом, який спроможний надати значну підтримку вчителю образотворчого мистецтва в організації інтегрованого підходу до процесу навчання, підвищити якість і ефективність навчальних методик, впровадити в практику креативну направленість уроків, дати можливість дитині інтенсифікувати візуальний і сенсорний досвід, реалізувати індивідуальний підхід до кожного учня.
Отже, експериментальна програма «Комп’ютерна графіка в образотворчій діяльності молодших школярів», створена мною як результат трирічних досліджень та висновків, ставить за мету, перш за все, навчити учнів вільно володіти графічними способами творення зображення на комп’ютері та продовжувати (паралельно з матеріалами уроків образотворчого мистецтва) ознайомлення з основами образотворчої грамоти: законами композиції, формотворенням, кольорознавством, мистецькими творами, та розвивати творчий потенціал учнів, що в сукупності дасть їм змогу усвідомлено застосовувати ці знання та вміння в своїй практичній діяльності.
Направленість моєї роботи в старших класах націлена на формування допрофесійних компетентностей учнів у сфері нових модифікованих художніх професій, зокрема, пов’язаних з різновидами рекламного та поліграфічного дизайну. А це вимагає від учнів володіння високими комп’ютерними технологіями в тісному зв’язку з основами класичного мистецтва. Це ті складові, які з великим задоволенням я планую та пропоную в свої новій програмі «Основи дизайну у програмі Photoshop»
Г.Шкабєріна (Із книги “40 років успіху”)