Вчителі української мови та літератури
![]() педагогічний стаж – 29 років кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, призер районного конкурсу “Вчитель року”Детальніше |
|
![]() заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів педагогічний стаж – 18 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст другої категорії |
|
![]() педагогічний стаж – 31 рік, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, переможець районного конкурсу “Вчитель року”, “Відмінник освіти України”Детальніше |
|
![]() асистент вчителя з інклюзивної освіти, педагогічний стаж – 16 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категоріїДетальніше |
|
![]() педагогічний стаж – 30 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший вчительДетальнішеБлог Письменної Л.П. |
|
![]() педагогічний стаж – 36 років кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший вчительДетальніше |
Вчителі російської мови та зарубіжної літератури
![]() педагогічний стаж – 34 роки кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, “Відмінник освіти України”Детальніше…Блог Михайленко В.Г. |
|
![]() педагогічний стаж – 45 років кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, “Відмінник освіти України”Детальніше |
|
![]() педагогічний стаж – 11 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії |
Вчителі історії та правознавства
![]() педагогічний стаж – 39 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методистДетальніше |
|
![]() педагогічний стаж – 25 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категоріїДетальніше |
|
![]() педагогічний стаж – 6 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст другої категорії |
Серед проблем, від розв’язання яких залежить здійснення національного відродження України, важливе місце належить формуванню національної свідомості.
Що ж потрібно зробити для того, щоб сьогоднішній випускник школи став носієм і провідником національного відродження, здатним до подвижницької праці, справжнього патріота і громадянина своєї держави?
Відповідь на це запитання знають вчителі української мови та літератури Дніпрорудненської спеціалізованої школи «Світоч». Нелегко працювати в умовах російськомовного середовища, коли діти спілкуються і мислять російською мовою. Та у роботі з учнями ми обрали ті методи і форми, які є чимось новим, своєрідним, які викликають інтерес кожного учня.
Наприклад, велике захоплення викликають як в учасників, так і в глядачів щорічні театралізовані різдвяні дійства – вертепи, які у нашій школі вже стали традиційними. Ці заходи є справжнім святом людяності, добра й краси спілкування.
Ми прагнемо, щоб кожен учень оволодів національною культурою, гуманістичними традиціями пошани до людини та її гідності. Тому залучаємо старшокласників до наукової діяльності з фольклористики. Наші учні є переможцями та призерами обласних конкурсів, а Грабовець Ксенія – призером Всеукраїнського конкурсу МАН, вчитель Супрун А.О., науковий керівник Голіздра Л.Я.
Вчителі методичного об’єднання української мови та літератури розвивають в учнів потяг до художньої творчості. Під їх керівництвом учні пишуть творчі роботи, якими здобувають перемоги в конкурсах обласного та всеукраїнського рівнів. Деякі з цих робіт входять до літературних збірок. Неабияких успіхів у цьому досягли учні Куцарєвої М.О., Письменної Л.І., Ясир Л.І.
Справжні знання української мови виявляють учні, які щороку беруть участь в олімпіадах з предмета та конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика. Першою ластівкою серед учасників цього конкурсу є нині вже випускниця нашої школи, а тоді п’ятикласниця, Субічева Ляля, (вчи тель Супрун А.О.), яка свого часу стала переможцем обласного та призером всеукраїнського турів цього конкурсу.
Наші вчителі не стоять осторонь експериментальної роботи школи щодо комп’ютеризації навчального процесу. Ми активно впроваджуємо комп’ютерну техніку на уроках української мови та літератури, беремо участь у районних, обласних та всеукраїнських семінарах з даної проблеми, проводимо відкриті уроки.
Великим досягненням вважаємо перехід нашої школи на українську мову навчання. Цьому активно сприяє адміністрація школи. Сподіваємось, що завдяки таким заходам, наші учні та вчителі досягатимуть ще кращих результатів.
Вчителі заохочують учнів до громадської активності власним прикладом. Серед нас є учасники, призери й переможці районного конкурсу «Вчитель року»: Куцарєва Марина Олександрівна, Баша Віта Вікторівна.
Ми впевнені, що усвідомлення своєї приналежності до української нації повинно зберігатися у глибинах душі й виховуватися з самого дитинства. А гармонійне поєднання національного і вселюдського забезпечить українській нації її розвиток і процвітання.
Л.Голіздра (з книги “40 років успіху”)