Якісна освіта – стандарт навого покоління

Черга денна

  1. Доповідь «Якісна освіта: досвід, реалізація, перспективи» (Ігнатенко Т. П., заступник директора з НВР).
  1. Виступи:
  1. «Шляхи підвищення якості освіти в умовах Нової української школи» (Євсюкова І. М., вчитель початкових класів).
  2. «Хто такі «мережеві» діти або покоління Z та Альфа» (Щербань Н. А., практичний психолог).
  3. «Лайфхаки з дистанційного навчання» (Хабренко О. М., Ткаленко Н.В. вчителі інформатики).
  4.  «Сучасний урок – якісний урок» (Баша В. В., вчитель української мови та літератури).
  5. «Реалізація права дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти» (Муц Л. П., асистент вчителя). 
  6. Бібліографічний огляд новинок науково-методичної літератури (Сокол С. В., завідувач бібліотекою).
  1. Різне.

Про підсумки роботи школи  за 2019-2020 навчальний рік  та завдання на новий 2020 – 2021 навчальний рік

 Аналіз роботи школи за 2019/2020 навчальний рік,  перспективи освітнього процесу у  2020-2021навчальному році та організація освітнього процесу в умовах карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19​)

Доповідач – Розумейко Т.М., директор школи.
презентація

Співдоповідачі

–Аналіз методичної роботи школи за 2019/2020 навчальний рік,  перспективи модернізації методичної роботи  у  2020-2021навчальному році.
Ігнатенко Т.П.,заступник директора з НВР
–Аналіз виховної роботи школи за 2019/2020 навчальний рік,  основні напрямки роботи  у  2020-2021 навчальному році.
Каратанас М.І. ,заступник директора з НВР
–Аналіз роботи з обдарованими дітьми  школи за 2019/2020 навчальний рік,  організація роботи з обдарованими дітьми    у  2020-2021 навчальному році.

Краснова О.В. ,заступник директора з НВР
презентація

–Аналіз підготовки до ЗНО та результатів учнів за 2019/2020 навчальний рік;  спеціалізація класів,  допрофільна та профільна освіта учнів у  2020-2021 навчальному році. Поділ класи на групи при вивчені окремих предметів.
Голубєва С.А. ,заступник директора з НВР
презентація
–Аналіз ефективності впровадження концепції НУШ у 2019/2020 навчальному році, перспективи на 2020-2021 навчальний рік.
Беценко А.О. ,заступник директора з НВР

“Інноваційний підхід до процесу становлення особистості учня”

Доповідь “Впровадження інноваційних технологій в освітній процес” (Ігнатенко Т.П., заступник директора з НВР)

 презентація;

– доповідь;

Співдоповіді:

1.”Вплив інтерактивних методів (ділова гра) на ефективність навчання іноземної мови” (Завалко О.Г., учитель англійської мови)
– презентація

2. “Використання елементів STEM-освіти в Новій українській школі” (Свєтлая А.П., учитель початкових класів)

– доповідь

-презентація

3. “Використання Feedback-технологій (технологій зворотнього зв’язку) на уроках української мови (Шинкаренко Л.Я., учитель української мови, літератури та зарубіжної літератури)

– презентація;

 доповідь;

4.”Застосування інноваційних освітніх технологій для розвитку креативності учнів на уроках математики” (Ракша О.С., учитель математики)

 презентація;

– доповідь;

5.”Арт-терапія – інноваційна психолого-педагогічна технологія в роботі з учнями” Щербань Н.А., практичний психолог)

 презентація;

– доповідь;


 


Аналіз роботи за 2018-2019 н.р. та пріоритетні завдання на 2019-2020 н.р.

Особливості організації й проведення продуктивного уроку предметів різних профілів

Матеріали до засіданя педради

Педрада

(27.03.2019)

«Особливості проведення продуктивного уроку предметів різних профілів»

Черга денна

1.«Особливості організації й проведення продуктивного уроку предметів різних профілів»

Доповідь Куцарєва М.О. заступник директора з НВР

                Співдоповідачі:

1.1. «Техніка продуктивного читання на уроках початкової школи»
Виступ Євсюкова І.М. учитель початкових класів

1.2. «Продуктивні завдання на уроках іноземної мови в початкових класах»

Виступ Торохтій Н.О. учитель іноземної мови

1.3. «Формування мовної компетенції на заняттях української мов
 Виступ Ясир Л.І.

1.4. «Сучасні підходи до організації та проведення продуктивного уроку зарубіжної літератури»

Виступ  Михайленко В.Г. учитель російської мови та літератури

1.5. «Впровадження технологій продуктивного навчання на уроках математики»

 Виступ  Дубінець Т.О. учитель математики

1.6. «Методи активізації інтересів учнів до вивчення хімії»

  Виступ  Костенко Н.І. учитель хімії

1.7. «Продуктивні завдання на уроках з обслуговуючої праці»

   Виступ Щербань І.Г. учитель обслуговуючої праці та біології

1.8. «Використання продуктивних методів навчання рухових дій у процесі організації взаємодії учнів на уроці фізкультури»

   Виступ Бадова Р.О. учитель фізкультури  

2. Різне.

2.1. Про визначення претендентів на золоті медалі

2.2. Про призначення класних керівників 5-х класів

2.3. Про затвердження предметів за вибором для проведення ДПА у 9-х класах

2.4. Про результати участі школи у інтелектуальних змаганнях у

 2018-2019 н.р.

2.5. Про стан інклюзивної освіти в навчальному закладі


 

Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи

Матеріали до засідання педради:

  1. Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи. Беценко А.О.
  2. Гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі НУШ. Євсюкова І.М.
  3. Дієві стратегії критичного мислення в освітньому процесі НУШ. Ігнатенко Т.П.
  4. Міжпредметна інтеграція як процес становлення цілісності освітнього процесу. Пучкова Т.І.
  5. Англійська мова і НУШ. Торохтій Н.О.

Аналіз роботи педагогічного колективу у 2018-2019 н.р. та перспективи розвитку на новий навчальний рік

  Презентація виступу директора           


Вимоги до проведення та структура продуктивного уроку
  1. Доповідь Куцарєва М.О., презентація
  2. Садова А.І. Матеріали
  3. НЕЗАЛЕЖНА ПРАКТИКА, АБО ПОВНІСТЮ САМОСТІЙНА ПРАКТИКА В КЛАСІ. Ткаленко Н.В.
  4. Домашня самостійна практика. Торохтій Н.О.
    всі матеріали

Про рівень ролі домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання