Вчителі початкових класів та вихователі груп подовженого дня

Ігнатенко Тетяна Петрівна

завуч початкової ланки, заступник директора
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 34 роки,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії,
учитель-методист,
“Відмінник освіти України”

          Детальніше

Беценко Алла Олександрівна 
заступник директора,
вчитель початкових класів, української мови та літератури,
педагогічний стаж – 20 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії
Алєнікова Тетяна Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 36 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії,
вчитель-методист,
переможець районного конкурсу “Вчитель року”,
“Відмінник освіти України”

Григоренко Аліна Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 8 років
кваліфікаційна категорія – спеціаліст

 

 

 

 

Євсюкова Інна Миколаївна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 30 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії
старший вчитель,

Детальніше

 

 

 

Козлова Наталія Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 31 рік,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії
старший вчитель,

Детальніше

 

 

 

 

 

Карташова Наталія Миколаївна,
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 14 років
кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії

 

 

Краєва Світлана Петрівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 26 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії

Детальніше

 

 

 

Онищенко Анастасія Леонідівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 2 роки
кваліфікаційна категорія – спеціаліст

 

 

 

 

Пучкова Тетяна Іванівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 34 роки,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст,
старший вчитель

Детальніше

 

 

Терзі Наталія Степанівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 36 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель

Детальніше

 

 

Тукшаїтова  Марина Анатоліївна
вихователь ГПД,
педагогічний стаж – 31 рік
кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії

 

 

 

 

Свєтлая Анжела Петрівна
вчитель початкових класів
педагогічний стаж – 29 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

 

 

 

 

Тимкова Інна Дмитрівна
асистент вчителя з інклюзивної освіти,
педагогічний стаж – 23 роки,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст

Детальніше

 

 

 

Радзієвська Сніжана Сергіївна, 
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 9 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст

 

 

 

 

Рубель Алла Олексіївна,
асистент вчителя з інклюзивної освіти,
вихователь ГПД,
педагогічний стаж – 29 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст

 

 

 

 

Гонтарь Олена Володимирівна
вчитель початкових класів
педагогічний стаж – 16 років
кваліфікаційна категорія:  спеціаліст II категорії

 

 

 

 

 

Труханова Ксенія Михайлівна

Вчитель початкових класів,
педагогічний стаж – 5 років,
кваліфікаційна категорія – спеціаліст,
Мова навчання українська
Підхід до навчання з елементами STEM – освіти та з акцентуванням на англійську мову

 

 

 

 

Литвинова Ю.В.
асистент вчителя,
педагогічний стаж – 1 рік,
кваліфікаційна категорія -молодший спеціаліст

 

 

 

 

 

Пузир Н.А.
асистент вчителя,
педагогічний стаж – 3 роки,
кваліфікаційна категорія -молодший спеціаліст

 

 

 

 

 

 

 

 

Плотнікова Г.С.

асистент вчителя,
педагогічний стаж – – роки,
кваліфікаційна категорія -молодший спеціаліст

 

 

 

 

 

 

 

 

Початкова школа – фундамент перших сходинок успіху

Останнім часом відбувається реформування освіти в Україні, переорієнтація на виховання людини, яка не тільки володітиме певним багажем знань, умінь, навичок та способів діяльності, а й умітиме виконувати свої  обов`язки відповідно до сучасних теоретичних надбань, світових вимог і стандартів певної галузі.

На сучасному етапі вчитель повинен реалізувати особистісно-зорієнтовані технології навчання, свій професіоналізм, створювати умови для становлення й розвитку творчої особистості громадянина України, його духовного, інтелектуального, національного саморозвитку, забезпечувати всебічний розвиток фізичних, психічних, морально-етичних якостей і можливостей кожного учня в гармонії з Природою, Всесвітом і самим собою.

Школа I ступеня була і залишається фундаментом шкільної освіти. Сам вчитель початкових класів закладає перші сходинки успіху, якими особистість піднімається впродовж життя. На вчителя початкових класів покладена відповідальність за майбутнє дитини.

Вчителі I ступеня приймають дитину такою, якою вона є, і допомагають їй максимально розвинути свої здібності й таланти, інтелект, дар творчості. Проблема інтелектуального розвитку стає транснаціональною. Наша школа ставить перед собою першочергове завдання у 21 столітті  в формуванні ключових предметних  компетенцій учнів.

Тому з I ступеня ми формуємо в учнів елементарні види інформаційних компетентностей – засвоєння на початковому рівні необхідної навчальної інформації. В тому нам сприяють інноваційні технології, авторські програми, розвивальні методики, комп`ютеризація навчального процесу.

Реалізуємо  принцип особистісно-орієнтованого навчання, що значно розширює можливості учня у створенні власної нової траєкторії пізнання світу. Починаючи з 1 класів, в ігровій формі ми даємо дітям економічні знання, які формують економічну культуру. У випускному 4 класі учні вже моделюють свої фірми, одержуючи, завдяки новітнім інформаційним технологіям, результати своєї праці.  З метою розвитку логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку введено вивчення курсу «Логіка»  О.Митник. Курс допомагає дітям успішно досягти поставлених цілей, шляхом виявлення їхніх сподівань на те, як дійти до мети.

  В школі вивчається з 1 класу курс українського народознавства, з метою виховання любові  до рідної землі, предків, культурної духовної спадщини.

    У 2009-2010 навчальному році у корпусі початкових класів школа відкрила комп`ютерний клас для молодших школярів. Тепер учні початкових  класів будуть вивчати предмети державного стандарту з використанням комп`ютерів.

    Слід  зазначити, що існує низка освітніх процесів, які допомагають здобувати міцний фундамент початкової освіти. Тому, акцентуючи увагу на розвитку творчості, легко помітити, що творчі процеси виявляються у повній силі з раннього дитинства. Одним з найважливіших питань з психології і педагогіки є питання про розвиток творчого потенціалу і роль творчої роботи у розвитку та саморозвитку дитини. Допомагає досягнути поставленої мети технологія творчості ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач). Елементи цієї технології вчителі початкових класів  використовують на уроках читання, «Я і Україна», на уроках розвитку мовлення, художнього мистецтва, колективно-творчої справі. Введення цієї інновації сприяє підвищенню взаєморозуміння між дорослими і  дітьми, розкриває внутрішній світ дитини. Це дозволяє глибше вивчити психологію малюка, його переживання, тривоги, або, навпаки, радощі, успіхи. Результат роботи з цією технологією – не тільки  кмітливі діти з розвиненим мисленням, уявою, фантазією і мовою, з високим рівнем цікавості до оточуючого світу і вірним поглядом до життя, а також практичні напрацювання вчителів (методичні розробки конспектів уроків, курс еколого-валеологічної спрямованості, методичні розробки годин спілкування).

    Наша школа – це берегиня добра, любові, знань, дитячого сміху, яка ласкаво відкриває двері вчителям та учням, щоб діти оволоділи знаннями і в цьому тисячолітті змогли знайти своє місце в житті, щоб шляхи землі, якими їм доведеться довго і впевнено йти, вистелялися рушниками з пісень, чарівних слів, сонячних квітів.

М.Баришева (із книги “40 рокв успіху”)