4-А Година спілкування “STOP булінг”
Діти поглибили знання про поняття булінг, кібербулінг.
Розробили алгоритм дій. Створили ” Руку допомоги”.
Склали угоду “Подолаємо булінг разом”
13.11 9В Проведено годину спілкування «Поняття булінг, кібербулінг. Алгоритм дій»
Мета: сформувати у учнів уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідків для дитини чи інших членів родини; вивчити права дітей, обговорити питання, як захиститися від будь-якого насильства; виховувати вміння попереджувати жорстоке поводження з людьми, вивчити негативне явище «булінг»
На уроці :
– З’ясували зміст поняття «булінгу» та його види;
– Визначили причини виникнення сімейної та учнівської жорстокості, її реалії та наслідки;
– Викреслили механізм захисту прав дітей.
З 13 листопада в нашому освітньому закладі проходить тиждень «STOP Булінг».
15 листопада у 1 – А класі була проведена година спілкування «Поняття булінг, кібербулінг. Алгоритм дій». Під час обговорення діти дізналися про ці два поняття, довідалися про причини виникнення булінгу, кібербулінгу. Обговорили план дій, якщо потрапив/потрапила у таку життєву ситуацію. Під час фізкультхвилинок релаксували на морі разом з морськими жителями. А потім переглянули відео та повторили правила поведінки в мережі Інтернеті.
У 3-Б класі у межах тижня «STOP булінг!» були проведені такі заходи:
1. Протягом тижня на ранкових зустрічах проводили серію бесід , присвячених темам Булінг та Кібербулінг. Були обговорені такі питання:
– що означають поняття Булінг та Кібербулінг .
– якими бувають види цькувань;
– які є сторони Булінгу та Кібербулінгу ;
– до кого звернутися при регулярних образах.
2. 09.11.23р. провели годину спілкування на тему «STOP булінг».
– Під час заходу підвели підсумки-діти отримали поради як боротися з булінгом
– Повторили правила поведінки в Інтереті.
3. Учні розміщали на онлайн дошці свої фото з усмішками, з іграшками та вчилися себе хвалити
Виховна година 10-б клас
Тема: «Поняття булінг, кібербулінг. Алгоритм дій»
Мета: дати визначення понять боулінг і кібербулінг; сформувати розуміння причин та проявів боулінгу і кібербулінгу та можливостей протидії цим викликам.
Під час проведення виховної години з дітьми були розкриті поняття боулінг і кібербулінг, чим вони відрізняються. Розглядалися питання: чи стикалися вони в житті безпосередньо або їхні знайомі із ситуацією знущання; що стало причиною цих знущань?; які кроки вживалися для подолання знущань? Були переглянуті і обговорені декілька відео з теми в яких називалися деякі причини боулінгу та кібербулінгу, а також відео з порадами від психолога: шо варто робити, якщо дитина стала свідком знущання, постраждала від нього чи проявила агресію, коли слід звертатися по допомогу і до кого звертатися по неї, яка може бути відповідальність за цькування. Також, дітям була надана інформація про чат-бот «Кіберпес», в якому можна знайти багато інформації з питань цькування.
На годині спілкування у 9-А з теми: “Алгоритм дій у випадку булінгу.” Проговорили з здобувачами освіти такі питання.Які причини виникнення агресії? Які наслідки несуть протиправні дії? Які шляхи боротьби з насильством? Як допомогти дитині не стати жертвою приниження, погроз, побиття? Номери телефонів для звернення за допомогою у разі необхідності.