Мета служби:

-підвищення соціально-психологічної компетентності учнів та розвиток їх здатності ефективно взаємодіяти з оточуючими, створення умов для психологічного комфорту і безпеки дитини, подолання негативних явищ в сім’ї, школі, найближчому оточенні ;
– розвиток здатності адекватного повного пізнання самого себе та інших людей;
– формування мотивації самовиховання та саморозвитку, почуття відповідальності;
– формування психологічної готовності до життєвого самовизначення;
– подолання негативних явищ в сім’ї, школі, найближчому оточенні.

Головні завдання служби:

  • Створювати сприятливі умови для розвитку дитини.
  • Захищати соціальні права дитини
  • Працювати з обдарованими дітьми, допомагати їм вивчати світ, свої здібності, нахили за допомогою занять з елементами тренінгу.
  • Встановлювати зв’язки та партнерські відносини між сім’єю і школою, проводити просвітницьку роботу з батьками: батьківські збори, групові і індивідуальні консультації, заняття з елементами тренінгу.
  • Проводити роботу з педагогічним колективом для підтримки професійного здоров’я педагогів.
  • Виховавувати і формувати психологічну культури у педагогів, учнів, батьків.