Календарне планування з історії на 2016-2017 н.р.

Календарне планування з історії вчителя історія Жугіної Є.І.: 87__2016

  1. Історія України 5 клас
  2. Історія України 7 клас
  3. Всесвітня історія 7 клас
  4. Історія України 9 клас
  5. Всесвітня історія 9 клас
  6. Історія України 11 клас
  7. Всесвітня історія 11 клас

Софійський собор і Києво-Печерська лавра 81____-__5_

Жугіна Євгенія Іванівна, педагогічний стаж – 36 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
Методична розробка уроку для учнів 5 класу

Тема урока: Софийский собор и Киево-Печерская лавра

Цели урока:

  • определить, что считают историческими памятниками и какое значение они имеют для изучения прошлого;
  • научить учащихся распознавать и описывать исторические памятники (Софийский  и Успенский соборы в Киеве), составлять о них связный рассказ;

Задачи урока:

  •  воспитывать учеников сознательными о необходимости сохранения памятников истории и культуры.

Тип урока: урок-экскурсия


Берестейська церковна унія 1596 року 80_Df1

Жугіна Євгенія Іванівна, педагогічний стаж – 36 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Методична розробка уроку для учнів 7 класу

Тема уроку: Берестейська церковна унія 1596 р.

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з процесом утворення Берестейської церковної унії
  • Охарактизувати особливості становища православної церкви
  • Пояснити причини, умови  та наслідки утворення греко-католицької церкви

Завдання уроку:

  • Долучати до вивчення історичного минулого нашого народу

Основні поняття: унія, криза, православна церква, католицька церква, Берестейська унія, полемічна література.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Презентація


Твої права та обов’язки (Позакласний захід для учнів 7 класу 44_Hit

Зав’ялова Наталія Олексіївна  – педагогічний стаж – 22 роки, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Тема: Твои права и обязанности.
Цели и задачи мероприятия:
• познакомить учащихся с основным документом “Всеобщей декларацией прав человека”, отражающей права ребенка в обществе;
• научить правилам ведения дискуссий, умению выслушивать мнение других, доказывать свою точку зрения;
• воспитывать нормы правильного поведения детей и нравственные качества личности;
определить принципы (правила) жизнедеятельности в классном коллективе и обществе; развивать познавательные способности детей, их кругозор.


Відкриття європейців (Урок з історії для учнів 8 класу) 43_Vjh

Зав’ялова Наталія Олексіївна  – педагогічний стаж – 22 роки, кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Тема: Відкриття європейців.
Мета: визначити причини Великих географічних відкриттів, розглянути розвиток мореплавання в Португалії та Іспанії, навчити працювати з історичною картою, вдосконалити вміння встановлювати причино – наслідкові зв’язки давати характеристику історичним діячам.
Задачі уроку:
Після уроку учні зможуть:
– називати держави учасниці Великих географічних відкриттів;
– називати причини Великих географічних відкриттів.
– Показувати на карті основні європейські держави, основні географічні відкриття, нові торгові шляхи.
– Давати характеристику діяльності Х.Колумба; В. да Гама; Ф.Магеллана
– Порівнювати картину світу, життя людей, технічні винаходи Середньовіччя та раннього Нового часу.